8 grudnia 2013

Twórcze chwile...

gdybyście moje drogie Sówki miały czas i ochotę i udałoby się zaprosić Waszych Rodziców do tej zabawy, to zdecydowanie polecam.
Weźcie 1/2 szklanki mąki ziemniaczanej, do tego 1 szklankę sody oczyszczonej i 3/4 szklanki wody. Wymieszajcie masę i z pomocą rodziców wstawcie na kuchenkę. Gotujcie, stale mieszając, aż Wasza masa będzie wyglądać, jak ugotowane i ugniecione kartofelki. Gdy masa wystygnie, wyrzućcie ją na stolnicę posypaną mąką ziemniaczanę i rozwałkujcie na placuszek grubości około 0,5 cm. 
I teraz najfajniejsza zabawa - używajcie do woli foremek do ciastek i stempelków i stwórzcie swój niepowtarzalny zestaw ozdób na choinkę. Gotowe zostawcie na stolnicy lub desce do krojenia, po 12 h odwróćcie, żeby wyschły dobrze z drugiej strony. 
Zawieszki wychodzą pięknie białe i delikatnie połyskujące.
Moje wyglądają tak :-)




Miłej zabawy życzę i dajcie koniecznie znać, jak Wam wyszły :-)

2 komentarze:

  1. W mojej głowie te ozdoby są takie piękne!
    Bierzemy się do pracy i sprawdzimy jak wyobraźnia ma się do rzeczywistości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Kasiu - już Pani widziała na żywo i mam nadzieję, że zanęciłam odpowiednio. Czekam na efekty zanęcania ;-)

      Usuń

Dziękujemy że do nas zajrzałeś. Miło nam będzie, jak pozostawisz tu ślad swej wizyty w postaci komentarza :-)